Ahad, 3 Julai 2016

PM Najib Razak - Suspek ditahan akibat gambar memalukan

PM Najib Razak - Suspek ditahan akibat gambar memalukan - Johor Bahru: Polis menahan seorang pengguna aplikasi WhatsApp atas nama Pa Ya, di Kampung Tunku, Petaling Jaya, tengah hari tadi kerana disyaki menghantar mesej bergambar bersifat jelik membabitkan Perdana Menteri bertujuan menghina, lucah dan menyakitkan hati rakyat Malaysia.

PM Najib Razak - Suspek ditahan akibat gambar memalukan

Ketua Polis Johor, Datuk Wan Ahmad Najmuddin Mohd berkata, suspek lelaki berusia 76 tahun itu ditahan di rumahnya, jam 12.15 tengah hari tadi dan polis turut merampas satu telefon bimbit.

Trending : 5 tips petua cara mencantikkan kulit muka

Beliau berkata, penahanan suspek adalah susulan laporan polis yang diterima pada jam 3.35 petang semalam berhubung penghantaran mesej terbabit yang dimuatnaik dalam kumpulan WhatsApp 'Bicara Politik Melayu'.

Viral : wabak difteria - 13 kes 5 maut

"Suspek akan dibawa ke Mahkamah Majistret di sini, esok untuk mendapatkan perintah reman bagi membolehkan siasatan lanjut dibuat mengikut Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia Malaysia 1998," katanya.

Ketahui : tips petua cara mengatasi sakit pening kepala

Pada masa sama, Wan Ahmad Najmuddin menasihatkan orang ramai supaya tidak menyalahgunakan kemudahan rangkaian atau perkhidmatan aplikasi tanpa berfikir panjang.

Difahamkan, suspek warga emas itu adalah seorang penulis. - HMetro
Show comments
Hide comments

2 ulasan

  1. haha itulah akibatnya , macam-macam kes ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la pasal, ni kes buat dulu fikir kemudian la nie.. xoxo..

      Padam


Top